.**Responsibilities**:- Support consumer insights projects including co-creation, concept development and validation, and usability testing.- Employ the business research model among the key journeys and products.- Evolve the different research methodologies and ways to gather consumer feedback for both product and customer experience engagements.- Help drive net promoter score and how our products, service and brand impact our progress through customer insights and research.- Develop a working theory on how good customer experience impacts our key KPIs (e.G. net promoter score, brand preference, etc.) as well as the business objectives, revenue and cost saves.- Manage projects which impact the business to deliver/exceed the business plan.- Offer user experience feedback at all phases of the project life cycle from project conception to implementation.- Ensure business principles and standards are met for all project engagements.- Partner with cross-functional teams deliver customer insights; monitor project task execution and timeliness adherence.- Build relationships across key stakeholders and 3rd party research vendors**Qualifications**:- 5-8 years of relevant experience**Education**:- Bachelors/University degree or equivalent experienceThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.Este es un puesto de nível gerencial intermedio que será responsable de ejecutar todas las actividades relacionadas a control & compliance, Sourcing y Finanzas (Budget) en coordinación con el resto del equipo de Customer Experience y Market Research. El enfoque de este rol es garantizar que la planificación, ejecución e implementación de estas actividades, lo que respalda/permite el éxito del resto de los proyectos y actividades del equipo.**Responsabilidades**:- Coordinar la planificación y ejecución de todas las actividades de Sourcing, para la renovación de contratos, seguimienton ICRM, IS, Legal, sobre requisitos de cada renovación.O c- Gestionar el análisis, la redacción y la implementación de contratos, así como supervisar los contratos con los proveedores junto con las contrapartes del departamento de Sourcing- Analizar propuestas de proveedores para identificar ahorros, compromisos y oportunidades, así como trabajar con proveedores para medir/seguir el desempeño y los requisitos de informes, así como el cumplimiento de la política de TPRM, Due Diligence, Monitoring and controls, Inspecciones.- Asegurar que todos los requisitos de Control y Cumplimiento para el grupo de proveedores y contratos de Experiência del Cliente e Investigación de Mercado se entreguen de manera oportuna y no retrasen la ejecución de los proyectos. Políticas y regulaciones, Requerimientos administrativos (Cyber security, Servicios Regulados)