Materials Customer Service

Detalles de la oferta

ResponsibilitiesAnswering questions about a companys products or services.Providing proactive, responding promptly to customer inquiries & ensure delivery on time.Maintaining a positive, empathetic, and professional attitudetoward customers at all times. Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.Requeriments:Collegue Degree. SAP/OR9 Knowledge. Automotive Industry Importante empresa:Ford, General Motors, Stellantis, etc Bilingual - Oral & Written. APICS Certificate is a plus. Good communication skills


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Agente De Call Center

Requisitos: - Experiência previa - Facilidad de palabra - Disponibilidad de horario - Bachillerato terminado - Mayor a 23 años Tipo de puesto: Tiempo compl...


Grupo Confia - Tamaulipas

Publicado 7 days ago

Customer Care Consultant I

**Company Overview**: At Motorola Solutions, we're guided by a shared purpose - helping people be their best in the moments that matter - and we live up to o...


Motorola Solutions - Tamaulipas

Publicado 7 days ago

Cajera De Restaurante

Requisitos: - Edad de 20 a 35 años - Estudios minimos de preparatoria o carrera trunca - Alto sentido de responsabilidad y honradez - Vocación de servicio -...


Best Western Plus Nuevo Laredo Inn & Suites - Tamaulipas

Publicado 7 days ago

Ayudante De Mesero

Importante Club deportivo al sur de la Ciudad de México, solicita **Ayudantes de Mesero** - Encargado de la producción de café para desayuno, limpieza de equ...


Circulo Frances De Mexico A.C - Tamaulipas

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-24T20:13:08.669Z