Materials Customer Service

Detalles de la oferta

ResponsibilitiesAnswering questions about a companys products or services.Providing proactive, responding promptly to customer inquiries & ensure delivery on time.Maintaining a positive, empathetic, and professional attitudetoward customers at all times.
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.Requeriments:Collegue Degree.
SAP/OR9 Knowledge.
Automotive Industry Importante empresa:Ford, General Motors, Stellantis, etc Bilingual - Oral & Written.
APICS Certificate is a plus.
Good communication skills


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Csr - Customer Service Representative

REQUISITOSLic. en Comercio Internacional o carrera afínInglés avanzadoExperiencia mínima de 1 año en D2DExperiencia en área de transporteFacilidad de palabra...


Tradex Logistics - Tamaulipas

Publicado 4 days ago

Asistente De Servicio Al Cliente

Por expansión se abre esta nueva vacante:Requisitos:Sexo indistintoProactivo(a)Carrera terminadaMayor de 25 añosInglés preferentementeExperiencia mínima de 1...


Dylk, Distribuciones Y Logistik S.A De C.V. - Tamaulipas

Publicado 4 days ago

Atencion A Clientes

Nuevo Laredo: Guerrero No. 1149, Col. Centro, Nuevo Laredo, Tamaulipas, C.P. 88000, (entre Arteaga y Gutierrez) **Te ofrecemos** - Un entorno dinámico que t...


Fundación Rafael Dondé I.A.P - Tamaulipas

Publicado 4 days ago

Customer Service Representative

**Location**:Nuevo Laredo, MX, 88285 **Business Unit**:Ametek Rauland **Posting Date**:Jan 6, 2025 *** **KEY RESPONSIBILITES** - Process and follow order...


Ametek, Inc. - Tamaulipas

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-12T03:14:11.205Z