.**Responsibilities**:- Utilize all possible channels to source quality new-to-bank clients with potential to generate business across lending, treasury, capital markets, cash management products.- Responsible for the entire process of new client acquisition from identifying prospects, delivering customized financial service solutions to completing facility availment.- Analyze market trends and market size by integrating analytical skills and knowledge of data analysis tools and methodologies.- Facilitate client on-boarding process by resolving operations and service issues that may arise.- Work on preparing credit assessments and monitoring risk issues by liaising with clients on any document deficiency or requests for more information.- Prepare client presentations for senior management.- Ensure all KYC and AML as well as other compliance norms are strictly adhered to.- Follow up with clients on offer acceptance and confirm the facility is successfully availed.- Maintain knowledge of industry and competitive landscape.**Qualifications**:- Bachelor's degree in finance, economics, commerce, engineering or related disciplines- 5-8 years relevant commercial banking experience- Good record of proactively building relationships with product and credit review/approval partners**Education**:- Bachelors/University degree or equivalent experienceThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.**Requisitos**:**Licenciatura (en proceso de titulación o titulado)**:- Ingeniería en Negocios y Tecnologías de la información- Lic. en administración de empresas**Experiência: 5 años**- Administración de proyectos de tecnología- Consultoría- Canales electrónicos- Servicio a clientes- Operaciones**Competencias, habilidades y conocimientos específicos**:- Buena comunicación- Coordinación con áreas socias, internas y externas- Manejo efectivo de documentación- Aptitudes de liderazgo y proactivo- Trabajo bajo presión, auto aprendizaje- Multitasking- Excelente disposición- Proactividad**Conocimientos Técnicos**:- Microsoft Office avanzado (Word, PowerPoint, Excel)- Conocimientos de la industria bancaria o financiera deseable- Inglés intermedio- Conocimiento de Metodología Agile**Principales Actividades del puesto**- Administración de proyectos de tecnología en todas sus fases ( definición, construcción, QA, producción)- Negociación con áreas socias (segmentos de negocio, tecnología, operaciones, legal, Compliance, tarjetas de crédito, mercadotecnia, Franquicia, Fraudes)- Seguimiento y monitoreo de indicadores de resultados de proyectos, así como seguimiento a métricas para identificar desviaciones en costo y tiempo. Análisis de métricas.- Garantizar el cumplimiento de políticas y controles aplicables a sus procesos y proyectos, así como la participación y presentación en los comités de aprobación respectivos