Req ID: 117131 Remote Position: No Region: Americas Country: Mexico State/Province: Nuevo Leon City: Monterrey **General Overview**: **Functional ...
**What you will do**: You will act as the Knowledge Management and Quality Specialist for the newly established Customer Service Center of Excellen...
**ABOUT US** We are a results-oriented management consulting firm serving clients that involve health care institutions, therapy centers, scheduli...
ABOUT US We are a results-oriented management consulting firm serving clients involved in the health care, customer service and transportation ind...
_Empresa especializada en el servicio de seguridad, vigilancia o custodia en procesos de Supply Management se encuentra en busca de:_ - **Asistente...
Importante empresa internacional con amplia experiência en el ramo industrial, alimenticio y farmacéutico en busca de **"SUPERVISOR ELÉCTRICO"** *...
Importante firma de ingeniería del ramo industrial alimenticio y farmacéutico SOLICITA: Residente de Obra Industrial **Requisitos**: Escolaridad:...
**About us** TMA is the industry leader in maintenance management software. With more than 30 years of experience, our cutting-edge solutions have...
**Customer Service Management Trainee** **From $35,000 pesos per month to $39,000 pesos per month** **Monterrey Branch** **Carr. Miguel Aleman K...
**Sobre nosotros**: Somos una empresa dedicada a la Dirección de Proyectos de Construcción, Project Management. Tenemos 12 años de experiência en e...
This Operations Manager in our Monterrey Center of Excellence leads Central Night Logistics functions that support Canadian and US customers for ou...
**¡BUSCAMOS COORDINADOR DE PROYECTOS!** **Empresa: Mekno Project Management** **Zona: Área metropolitana de Nuevo León** **BUSCAMOS**: - Arquitec...
**Vacante para la empresa Work & Management en Monterrey, Nuevo León**: **EJECUTIVOS BILINGÜES/ AGENTES BILINGÜES/ ASESORES BILINGÜES** **INGLES A...
**10 years of experience in**: IT Business Administration and Financial Management experience.Experience in ITIL and Continuous Improvement methodo...
Fortalecer la estrategia omnicanal creando los capabilities y management para desarrollar en el canal online a los clientes que estan en el canal t...
Built at: 2024-09-17T09:46:15.668Z