Se encontraron 6 ofertas de trabajo de Tecnología de la información en México

Service Desk Analyst I

Dyopath - Monterrey, Nuevo León

Experience using ticketing bsoftwareb such as servicenow cherwell or remedy and demonstrate expert knowledge of incident management and ticket docu...

Publicado 7 days ago

Mesa De Ayuda

Integra Soluciones - Xico, Veracruz

Solicita Agente de Mesa de Ayuda**Requisitos**:Contar con mínimo 1 año de experiência en mesa de ayuda Manejo de la herramienta REMEDY o SERVICE NO...

Publicado 2 days ago

Asesor De Mesa De Ayuda (Con Experiencia En Remedy)

Chihuahua

Empresa trasnacional con mas de 80 años en el ramo de autotransporte. Nos encontramos dentro de los 10 mejores lugares para trabajar acorde con la ...

Publicado 3 days ago

Application Support Consultant

Demant Operations S.A. De C.V. - Tijuana, Baja California

**Duties and Responsibilities**- Registers all tasks and activities in remedy service desk software (including time).- Actively participates in dep...

Publicado 3 days ago

Analista De Sistemas

- Tijuana, Baja California

Descripción y detalle de las actividades- Register all tasks and activities in remedy service desk software (including time). -Actively participate...

Publicado 5 days ago

Analista Ciberseguridad

Talent Center - Xico, Veracruz

+3 years of relevant professional experience- Proactive, resolute with high capacity for teamwork- Experience working with ticketing systems: Servi...

Publicado 5 days ago

Built at: 2024-09-22T06:20:21.412Z

Filtros