Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Project Manager - (Hr30791Dm)

Job Title: Project Manager Location: Remote (EST Time zone) Salary Range: up to 3000 USD Work Schedule: Monday - Friday, 9:00 AM to 6:00 PM (EST) NOTE: INDEP...


Sagan - Veracruz

Publicado 9 days ago

Supervisor De Proyectos

Empresa dedicada a la elaboración de botellas de Plástico esta en búsqueda de**:"Supervisor de Proyectos"** **Requisitos**: - Vivir en San Nicolás Tlazala ...


Amcor Rigid Plastics De México - Veracruz

Publicado 9 days ago

Project Manager Crm

**Vacante para la empresa INnovación en Capital Humano en Reforma -Cuauhtémoc, Ciudad de México**: Intercam Grupo Financiero, somos un Banco 100% mexicano co...


Innovación En Capital Humano - Veracruz

Publicado 9 days ago

Lider De Proyecto

**Vacante para la empresa Ap Fundraising en Coyoacán, Ciudad de México**: **¡Únete a AP Fundraising y sé parte del cambio!** Somos la agencia #1 de Marketin...


Ap Fundraising - Veracruz

Publicado 9 days ago

Ops Lfr06539 Analista De Control Presupuestal - C10

Detalles de la oferta

The Ops Sup Analyst 2 is an intermediate level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Sup Analyst 2 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.

**Responsibilities**:

- Update help content used by Knowledge Hub end users to service client inquires, as needed
- Execute work assigned, including annual review certification and change requests
- Serve as liaison to business for work assignments by asking fact finding questions, following up on open items and helping with content approval
- Conduct needs assessment and update content or develop content related solutions according to business requirements
- Research and seek out solutions to inquiries on help content and all other open items related to business including policy gaps and changes
- Monitor work progression ensuring completion of assignments by requested due date
- Fulfilling the clients' necessities while providing an exceptional client experience is the expected behavior from all our employees and it will be measured by specific metrics.

**Qualifications**:

- 0-2 years relevant experience
- Proficient in Microsoft Office
- Ability to work under pressure and manage deadlines or unexpected changes in expectations or requirements
- Self-motivated and detail oriented
- Proven organization and time management skills
- Demonstrated problem-solving and decision-making skills
- Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication skills

**Education**:

- Bachelor's degree/University degree or equivalent experience

This job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.

Experiência requerida y Requisitos indispensables:
Control y seguimiento de gasto presupuestal (4 años).

Manejo de base de datos.

Facturación de Proveedores (4 años).

Conciliaciones contables (4 años).

Conocimiento y experiência en documentación de procedimientos.

Experiência y manejo del inventario de Actividades, Riesgos, Controles y Herramientas de Monitoreo (ARCMs).

Conocimiento de EUC (End User Computing) (2 años).

Conocimiento en el pago a Distribución de Tarjetas y pago anticipado.

Habilidades Técnicas / Competencias que debe tener el Candidato:
Análisis y Síntesis

Aprendizaje y Memoria

Trabajo en equipo

Orientación al Cliente

Planeación y Organización

Expresión de Ideas

Juicio y sentido común

Objetivo del puesto:
Administrar el pago a Proveedores mediante el seguimiento presupuestal, facturación interna y control del gasto.

Funciones principales del Puesto:
Seguimiento al pago de servicios otorgados a las diversas áreas de la Dirección por los distintos Proveedores.

Coordinar con las diferentes áreas los entregables para la facturación mensual. Administrar y controlar el gasto generado diariamente por cada uno de los Proveedores.

Realizar la provisión mensual y anual de pago a Proveedores.

Generar reportes de los servicios pagados de forma mensual.

Conciliar operaciones contables.

Análisis de los procedimientos para su implementación para actualizarlos, así como los ARCMs (Actividades, Riesgos, Controles y Herramientas de Monitoreo) que correspondan al procedimiento.

Análisis, seguimiento y capacitación de EUC's (End User Computing) del área.

Calcular volumetría y cifras para el pago por servicios de Distribución de tarjetas y pago anticipado.

Lugar de Trabajo:
Revolución 1267 Piso 7, Col. Alpes, Deleg. Álvaro Obregón C.P. 01040 Ciudad de México.

Jornada Laboral:
Lunes a viernes de 9:00 a.m. a 19:00 p.m. Descanso sábado y domingo.
- **Job Family Group**:
Operations - Core
- **Job Family**:
Operations Support
- **Time Type**:
Full time
- Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.

Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.

View the "**EEO is the Law**" poster. View the **EEO is the Law Supplement**.

View the **EEO Policy Statement**.

View the **Pay Transparency Posting


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-19T21:45:38.171Z