.About Four Seasons:Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.About the location:Laid-back luxury meets bucket-list adventure on this undiscovered east cape of Los Cabo. A place for those with a taste for the undiscovered and the extraordinary, our East Cape location on Mexico's Baja California Peninsula is the epicentre for adventure. Swim in the most expansive beach in Los Cabos or set sail from our private marina on the Sea of Cortez, coined "the aquarium of the world" by famed oceanographer Jacques Cousteau.El rol del PintorEl candidato ejecutará y llevará a cabo, de la manera profesional, eficiente y amable, las acciones y procedimientos, que le indique su supervisor, para el mantenimiento del mobiliario y estructura general, de las habitaciones, oficinas, cocinas, centros de consumo y oficinas del hotel, con esto lograr los objetivos diarios, semanales y mensuales del departamento.Funciones esencialesUtiliza el sistema informático de HotSos, para la atención, de los requerimientos de los diferentes departamentos.En conjunto con su supervisor, analiza el avance de los programas de mantenimiento preventivo, proporciona retroalimentación de las acciones actuales y da sugerencias para la mejora de los objetivos, buscando siempre, cumplir con lo establecido.Realiza diariamente su bitácora de operación, que le corresponde.Atiende los reportes de las habitaciones, dando prioridad a los que están en habitaciones ocupadas o requerido directamente por el huésped.Conocimientos y habilidadesEducación:Educación secundaria o experiencia equivalenteExperiencia:Experiencia mínima de 3 años en el área operativa de mantenimiento.Habilidades:Comprender y familiarizarse con los estándares de calidad y estándares de servicio del hotel.Máximo nivel de integridad y transparencia.Aplicar un enfoque ético al resultado de las situaciones.Habilidades razonables para resolver problemas, tomar decisiones y resolver conflictos.Trabajar de manera segura, prudente y organizada