Practicante Customer Service**LOCATION**:Toluca, Mexico State, MX, 50160**REQ ID**:36841If you are a current employee click here to apply.**Descripción del Puesto**Como practicante de Customer Service estarás en constante comunicación con diferentes departamentos para atender asuntos sobre producción y envío de ordenes producidas en nuestras plantas en México.**Tareas y Responsabilidades**- Seguimiento a ordenes críticas.- Requerimientos de CXP, ventas, DC´s, etc.- Mantener el indicador de OTC (entregas a tiempo) dentro de meta.**Experiência**- No necesaria.**Educación y Habilidades**- Como requisito obligatorio deberá estar cursando la licenciatura en Administración o Ingeniería Gestión Empresarial, a partir del 6to semestre.- Conocimiento básico de Excel- Organizado/a.- Responsable.- Enfocado al trabajo en equipo.- Con serntido de Urgencia.- Con actitud de Servicio.- Proactivo- Con habilidad numérica.**Apoyo Económico**- **Medio Tiempo: $6,000 MXN**:- **Tiempo Completo: $9,000 MXN****Horario**- Al ser posiciones del giro manufacturero, es requerido un esquema laboral presencial.- Horario: 8:00 am a 3:00 pm.- Requisition id: 36841- Relocation: No- All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, disability or protected veteran status.- LINK1 MON1**WHY WORK AT SEALED AIR?**It is our responsibility to leverage what we have to affect positive and meaningful change for our communities and planet using Sealed Air's global resources and expertise.Corporate sustainability. It's about improving the lives of people around the world by addressing pressing needs in the communities where we and our customers operate.Customer Success. Meeting our customers' needs. At Sealed Air it's more than a goal, it's an integral part of our business practices, our innovative solutions, and our values.Leaving our communities better than we found them through dedication of time, talent and resources.