El Project Manager de Layout es responsable de planificar, coordinar y supervisar todos los aspectos de los proyectos relacionados con el diseño y la implementación de layouts de producción, oficinas, o espacios comerciales. Este rol requiere habilidades excepcionales en gestión de proyectos, diseño de layouts, y coordinación con múltiples equipos para asegurar que los proyectos se completen a tiempo, dentro del presupuesto y con altos estándares de calidad.
**Experience**:
- Product Development process knowledge and practice (5/7years)
- Get successful development experience in P0/P1 Project development function (2/3years)
- Experience in other development functions such as Quality, Process, Sales and Purchasing.
- Knowledge in IATF 16949
- Knowledge in ISO 14001:2015 / ISO 45001:2018 / ISO 50001:2018.
- English advanced
Activities:
- Manage operationally and functionally the Projects
- Responsible for the achievement of the Project KPI in terms of profitability (both product/development vs Development Activity Payback and Extended Margin), Quality, and Production Preparation.
- Secure Project resources and control them.
- Solve all project issues requiring any type of support of all suitable functions via the Project Escalation.
- Check and validate Project Team Members' activities and propose timing scenario to achieve milestones.
- Could conduct concept competitions to obtain customer orders.
- Define and manage the budget.
- Define scope of projects.
- Manage all project changes (internal and customer), manage communication with Customers on Project development progress, keep client(s) updated on Project progress.
**Benefits**
- Sueldo base
- Seguro de Gastos Médicos Mayores (incluye plan dental y visión)
- 15 días de aguinaldo
- 25% de prima vacacional
- 12 días de vacaciones (A partir del primer año)
- Seguro social
- PTU/Reparto de utilidades
- Vales de despensa quincenales