Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Analista Técnico (Microbiología)

Grupo Synlab, lider en diagnóstico clínico Solicita Técnico Analista Químico (Técnico Laboratorista Clínico-Químico) **Requisitos**: - No se considera nin...


Desde Laboratorio Médico Polanco - Puebla (de los Angeles)

Publicado 14 days ago

Analista De Validación

**Vacante para la empresa Reclutamiento Zona Sureste en Zona Industrial Vesta -Huejotzingo, Puebla**: Empresa farmaceutica solicita Analista de validación Z...


Desde Reclutamiento Zona Sureste - Puebla (de los Angeles)

Publicado 14 days ago

Analista De Capacitación Call Center

Empresa con más de 40 años de experiência en call center Buscamos una persona con experiência en capacitación de call center. Ofrecemos Prestaciones de le...


Desde Soluciones Servinext Sa De Cv - Puebla (de los Angeles)

Publicado 14 days ago

Analista De Operaciones

En Schnellecke Logistics somos líderes en ofrecer soluciones logísticas integrales enfocadas a la industria automotriz y de bienes de consumo Proveemos servi...


Desde Schnellecke Logistics - Puebla (de los Angeles)

Publicado 10 days ago

Qa Analyst - Call Center

Qa Analyst - Call Center
Empresa:

Gga Solutions


Detalles de la oferta

**Summary Position**

The **QA Analyst** contributes to the development of our agents on providing a world class customer service through monitoring the difference channels available, analyzing trends, providing accurate findings for coaching purposes and behavior modification aligned to the organization and client's objectives.

**Responsibilities**:

- Audit and evaluate inbound and outbound sales calls to assess adherence to Company QA guidelines.
- Collaborate with the training team to identify areas for improvement and contribute to ongoing training programs.
- Document quality assurance activities with internal reporting and audits.
- Collaborate with the QA team to enhance existing guidelines and processes.
- Generate comprehensive reports on QA audit results for management review.
- Participate in calibration sessions to ensure consistency in evaluations.
- Work closely with operational teams to resolve process ambiguity by calibrating audit process and parameters.
- Ensure Standard Operating Procedures (SOPs) and client specific practice instructions are followed and report any gaps identified with recommendations for improvement.

**Qualifications**:

- Strong understanding of sales processes, techniques, and industry standards.
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Exceptional attention to detail and organizational abilities.
- Ability to work independently and collaboratively within a team.
- Previous experience in a similar role within a sales environment is preferred.
- Be unbiased in QA reports, integrity is important.

**SKILLS**
- Be Objective
- Attention to detail
- Organized
- Enthusiastic
- Creative
- Goal Oriented
- Analytical
- Time management
- Experience working with Microsoft excel and Microsoft Office.
- QA Experience (or similar)

Tipo de puesto: Tiempo completo

Sueldo: $16,000.00 - $17,000.00 al mes

Horario:

- Lunes a viernes
- Turno de 10 horas

Prestaciones:

- Ayuda o servicio de transporte
- Caja de ahorro

Escolaridad:

- Bachillerato terminado (Obligatorio)

Experiência:

- Atención al cliente: 1 año (Obligatorio)

Idioma:

- Inglés (Obligatorio)

Lugar de trabajo: Empleo presencial

Fecha de inicio prevista: 07/06/2024


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Qa Analyst - Call Center
Empresa:

Gga Solutions


Built at: 2024-09-09T02:30:13.762Z