**Descripción de la empresa**
Bosch fue fundada en Stuttgart en 1886 por Robert Bosch (1861-1942), y por más de 130 años se ha distinguido por una cultura corporativa única, basada en valores sólidos que nos impulsan a mejorar cada día. Nuestros productos, presentes en una amplia variedad de terrenos, contribuyen a mejorar la calidad de vida de millones de personas.
**Descripción del empleo**
The Quality Logistics Supervisor is responsible for following up on quality deviations due to Logistic issues. CeaP Chargeback process owner and expert. Problem solving expert at Logistic, coaching for problem solving logistics problems and template expert. Follow up on reports of discrepancies generated by service providers to manage them and obtain chargebacks for logístical claims. Responsible for the organization of sorting services. Responsible for monitoring scrap material and its storage area.
**Requisitos**
- Experience of 3 to 7 years in logistic process.
- Knowledge of Supply Chain and overall Logistics with a strong focus on Internal Material Flow / Warehousing
- MS Office
- Quality, safety, health and environmental management - ISO / TS16949, ISO / 14001 & ISO 45001
- MS Project or similar
- SAP WM Key user level knowledge
- Problem solving methods (PDCA's, A3 Problem solving sheet, 8D's)
- Proactive, analytic, team worker, organized and good communication skill
- Process Engineering skills
- Industrial Engineering, Logistics, Manufacturing, Administration or International Business
- English advanced
**Información adicional**
Bosch amplía constantemente su presencia internacional, ya que para nosotros la diversidad cultural representa una de nuestras mayores fuerzas. Impulsamos continuamente el crecimiento de nuestros más de 13 mil asociados, quienes desarrollan todo su potencial en una de las empresas con más alta calidad en materia de tecnología. Valoramos el balance entre vida personal y laboral como una de las principales herramientas para mejorar la creatividad y productividad de nuestros asociados.