Representante De Atencion A Cliente Bilingue

Detalles de la oferta

We design, build and deliver end-to-end CX for many of the world's most respected digital-born and vertical leading brands. Our comprehensive east-to-west global footprint in 31 countries across five continents, with 63,000+ people and 60 languages, means we can deliver flexible solutions that harness our unique expertise in cultural nuance - essential for true excellence in CX. We have deep domain expertise in tech-augmented front-to-back-office CX. Plus Digital Consumer Engagement, CX Consulting, and an innovative suite of Proprietary Digital Solutions for industry verticals**Requirements**:- Advanced English**Overall Responsibilities**:- Establish appropriate and professional rapport with customers, using discussions to strengthen brand awareness and create follow up opportunities- Respond to general questions and facilitate problem resolution- Provide information and direct inquiries appropriate for the identified customer needs- Accountable to provide complete resolutions to customers through process adherence, including internal/external client documentation- Recognize when to escalate complaints or scenarios falling outside the support boundaries through established process- Must be available to work any shift within the hours of operation- Track all contacts within the specified systems- Educate customers about specific service and support benefits- Other duties as assigned**Ofrecemos**:- Sueldo base $13,100.00- Bono de productividad Sueldo Base- Home Office- Vales de despensa- 2 días de descanso- Capacitación pagada- Seguro de gastos médicos- Prestaciones de ley (15 días de aguinaldo, IMSS, etc )- Equipo de computo- Seguro de vidaInteresados postularse por este medio y nosotros nos contactaremos con usted.Tipo de puesto: Tiempo completo, Por tiempo indeterminadoSalario: A partir de $14,100.00 al mesBeneficios:- Caja de ahorro- Programa de referidos- Seguro de gastos médicos- Seguro de gastos médicos mayores- Seguro de vida- Servicio de comedor- Trabajar desde casa- Vales de despensaHorario:- Turno de 8 horas- Turno matutino- Turno vespertinoPago complementario:- Bono de productividadConsideraciones ante el COVID-19:Home OfficeCubre bocasTermómetrosGel AntibacterialIdioma:- Ingles (Deseable)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Atencion A Clientes ==Chapultepec ==

Empresa líder en el mercado llantero automotriz con 78 puntos de venta a Nível Nacional solicita ATENCION A CLIENTES PARA LABORAR EN AV CHAPULTEPEC **Funcio...


Jasman Automotriz S.A. De C.V. - Nuevo León

Publicado 9 days ago

Atencion A Clientes ==Lincoln ==

Empresa líder en el mercado llantero automotriz con 78 puntos de venta a Nível Nacional solicita ATENCION A CLIENTES PARA LABORAR EN AV LINCOLN Y PLUTARCO EL...


Jasman Automotriz S.A. De C.V. - Nuevo León

Publicado 9 days ago

Recepcionista

Brindar atención al personal interno y externo en sus requerimientos de información, mantener el control en la recepción de correspondencia y o documentos, a...


Fronius - Nuevo León

Publicado 9 days ago

Asesor De Servicio Cubre Zona, Mty Calzada Del Valle

¡TechPeople está buscando un **Asesor de servicio** para unirse a nuestro equipo! Si eres un apasionado de la tecnología y la atención al cliente, esta es la...


Techpeople - Nuevo León

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-12-24T16:33:14.831Z