**Descripción de puesto****Deberes y Responsabilidades**- Manage techno-commercial scope for Seal Support systems (Auxiliary Systems) internally through Fluid Control teams- Conduct and Participate in Customer review meetings (EPC, OEM etc), including project kick-off meeting- Provide investment case analysis and margin summary to Global Project Sales Managers from time to time- Support System Improvement Strategy or Strategic initiatives in terms of Global Projects requirements/customer expectations**Diversidad e Inclusión****El individuo**- Hands on experience in maintaining rotating equipment or their auxiliary system will be added advantage- Working knowledge in review and interpretation of project specification from OEM, EPC and End user will be added advantage- Working Knowledge of API 682 & API 610 is preferred- Must be a quick learner with good technical and problem-solving skills- Excellent verbal and written communication skills- Team player with excellent Collaboration & Influencing skills- Ability to manage Time under conflicting priorities- Customer service and results oriented- Good functional experience and skills with MS Office tools like Excel, Outlook, Powerpoint etc.- Confident and assertive- Attention to detail- Conversational English Level (Interview will be performed completely in this language)**Acerca de Smiths**En Smiths aplicamos tecnología de punta para diseñar, fabricar y entregar soluciones innovadoras líderes en el mercado que satisfagan las necesidades cambiantes de nuestros clientes y toquen la vida de millones de personas todos los días. Somos un FTSE100, negocio global de alrededor de 14,600 colegas, con sede en 50+ países. Nuestras soluciones tienen un impacto real en las vidas de todo el planeta, permitiendo la industria, mejorando la atención médica, mejorando la seguridad, avanzando la conectividad y dando soporte a nuevos hogares. Nuestros productos y servicios a menudo son críticos para las operaciones de nuestros clientes, mientras que nuestra tecnología patentada y nuestros altos níveles de servicio ayudan a crear una ventaja competitiva. Damos la bienvenida a colegas con una mente curiosa, que están contentos con la responsabilidad, disfrutan de un desafío y se sienten atraídos por la idea de trabajar en un negocio con una historia de innovación de casi 170+ años y cinco divisiones globales, todos expertos en su campo**Acerca de John Crane