**Verveba Intro and Pitch - **Verveba, founded in 2004, with its offices in US, Canada, Mexico and India, delivers strategic telecom engineering services & solutions globally.
Currently Verveba is diversifying their Service to serve fortune companies in digital transformation
Verveba is looking for SMART Project Manager who has real time experience on e-Commerce domain to join its vibrant team and contribute to the company's ongoing exponential growth.
**Client/Department
- Aviation industry**
**Domain
- Aviation**
**Technical Skills
- Scrum master capabilities and agile certification are plus.
**
**Mandatory language - Spanish**
Good to have
- Agile certification/Scrum master
Must to Have
- good PMO exposure and communication skills for PM roles, for BAs good understanding of business and overall technology framework.
1) SPOC, schedule meetings, and weekly status updates for project stakeholders
2) Notes and Follow up on internal and external action items for teams
3) Update Project plan, Status reports, Issue register, and Risk registers.
4) Publish weekly status and Manage PMO repositories(SharePoint, Teams sites) to ensure all documents are correctly getting updated
5) Expert in managing PM tools, and project lifecycle, a good understanding of business and technical environments, Mapped to one project, Reports to Sr PM/ Pgm manager.
Cliente/Departamento
- Industria de la aviación
Dominio
- Aviación
Habilidades técnicas: las capacidades de Scrum master y la certificación ágil son más.
Idioma obligatorio - Español
Bueno tener
- Certificación ágil / Scrum master
Debe tener una buena exposición a PMO y habilidades de comunicación para los roles de PM, para los BA una buena comprensión del negocio y el marco tecnológico general.
1) SPOC, programar reuniones y actualizaciones semanales de estado para las partes interesadas del proyecto
2) Notas y seguimiento de los ítems de acción interna y externa para los equipos
3) Actualizar el plan del proyecto, los informes de estado, el registro de problemas y los registros de riesgos.
4) Publicar el estado semanal y administrar repositorios de PMO (SharePoint, sitios de Teams) para garantizar que todos los documentos se actualicen correctamente
5) Experto en la gestión de herramientas de PM, y ciclo de vida del proyecto, una buena comprensión de los entornos comerciales y técnicos, Mapeado a un proyecto, Informes al gerente Sr PM / Pgm.
Tipo de puesto: Tiempo completo, Por contrato, Indefinido
Duración del contrato: 12 meses
**Education**:
- Bachelor's (required)
**Language**:
- spanish (preferred)
- english (required)
License/Certification:
- scrum master (required)
- agile (required)