.**Responsibilities**:- Monitors and ensures accurate execution for sales and client request to the team.- Participates in initiatives to improve client and account management process.- Maintains MIS to track end-to-end process for tracking turnaround times of deliverables from team.- Assists in Client Onboarding and monitor smooth process for account opening, documentation and ensure all required documents are well collected, verified, stored and provide clients with feedback on onboarding status.- Works with Account Control team to ensure regulatory reviews of all clients are performed.- Partners with Credit Risk Officers to ensure that all client review materials are in place and completed.- Ensures service engagement is a satisfying experience for clients through ensuring sincere, timely and effective completion of client's service requests.- Effectively manages risk and foster an environment that is knowledgeable about risk, abides by risk guidelines & controls.- Collaborates with your other regional counterparts to achieve a global, regional or product consistent framework for the services provided.- Leads process Improvement through innovation and transformation projects.**Qualifications**:- Bachelors Degree or Equivalent Financial Services Experience with 5 + years managerial/sales supervisory experience.**Education**:- Bachelors degree, potentially Masters degreeThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.Product ManagerDescripción de puesto- Logra resultados a través de la administración de equipos y departamentos profesionales.- Integra la experiência en la materia y la industria dentro de un área definida.- Contribuye a las normas sobre las cuales operarán otros.- Requiere una comprensión profunda del modo en el que las áreas se integran de manera conjunta en la subfunción y también coordinan y contribuyen a los objetivos de la función general.- Requiere conocimiento Financiero y Crediticio.- Se requiere el desarrollo de habilidades de diplomacia y comunicación para orientar, influenciar y convencer a los demás, en particular a los colegas de otras áreas y clientes externos ocasionales.- Es responsable del volumen, la calidad, la puntualidad y la entrega de los resultados finales de un área.- Es responsable de la meta de colocación del producto y del cumplimiento regulatorio del producto- Tiene la responsabilidad total de la administración de un equipo; esto puede incluir la administración de personas, presupuesto y planificación, incluidas obligaciones tales como evaluación de desempeño, compensación, contratación, medidas disciplinarias y desvinculaciones, y puede incluir la aprobación de presupuestos