Senior Support Engineer

Detalles de la oferta

MexicoMexico**Job Family**Support**No. of Positions**2**Job Description (Posting).**To resolve the tickets raised as per the defined standards of time| cost and quality for increased customer satisfaction. (1.) To troubleshoot and resolve tickets raised by the clients. (2.) To undertake training programs for new joinees (3.) To perform knowledge transition during project enhancements (4.) To document all the defined processes and the methods of resolving the ticket| troubleshooting| etc. (5.) To update self on latest technologies and related areas**Employee Group**Business Line FT**City**Mexicaltzingo**Entity**CSW**Auto req ID**1507254BR**Expected Date of Closure**12-Mar-2025**Skill (Primary)**Project Management Skills (APPS)-Project Management-Incident Management


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Documentador De Procesos

Mapeo de procesosujos de trabajoElaboracin de minutas en sesiones de trabajoElaboracin de manuales tcnicos.Determinrmatos y plantillas para cada documentoDef...


Estado de México

Publicado 6 days ago

Contador (Contpaq)

Buscamos a alguien como tú, con la mejor actitud, y disposición, para ocupar la vacante de: Auxiliar contable (CONTPAQ)Requisitos: Edad:30 a 45 años.Sexo:Mas...


Estado de México

Publicado 6 days ago

Helpdesk Asistente Administartivo

HELPDESK "Asistente Administrativa"Ofrecemos.Salario Base $15000 Mensual Bruto / Pago Quincenal.Prestaciones de Ley desde el primer día.- Seguro Social.- Pri...


Estado de México

Publicado 6 days ago

Programador Java

DESCRIPCIÓN: Si te consideras autodidacta, amas desarrollar, estás dispuesto a aprender y seguir creciendo, sigue leyendo y postúlate.Te invitamos a formar p...


Estado de México

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-12-24T01:31:13.032Z