Service Delivery Manager

Detalles de la oferta

Lead assigned team in order to implement all requirements of the customer contract, defining, planning, tracking and managing the assigned project & targets successfully Serve as operational customer contact and focal point for all operational issues relevant to each project Monitor and evaluate service delivery processes and outcomes to ensure service delivery is efficient and cost effective Recognize and optimize processes/services and initiate the necessary steps Manage customer expectations Mentor and train onsite/dispatch support teams Lead technical and non-technical teams, rectify reliability issues, monitor progress, track KPIs and manage budgets
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Seguridad Y Vigilancia

Habilidades :Responsabilidad, Compromiso, Honestidad Trabajo de 12 horas, de lunes a viernes Experiência: mínima de 2 años como Vigilante Tipo de puesto: ...


Desde Dazna Construcciones S.A. De C.V. - Querétaro

Publicado 5 days ago

Sommelier En Viñedo

Escolaridad: Lic. En Gastronomía, Turismo o carrera a fin. Conocimientos requeridos: Amplio conocimiento de Enología, Viticultura, Gastronomía. Inglés Indis...


Desde Freixenet De México - Querétaro

Publicado 5 days ago

Coordinador De Estación - Invernaderos

**Descripción**: Nuestro cliente, empresa japonesa en búsqueda de un Coordinador de estación ubicada en Pedro Escobedo para la producción de semillas de vege...


Desde Affinity Reclutamiento Y Selección - Querétaro

Publicado 5 days ago

Supervisor Operativo

Empresa del sector del gas natural solicita: Jefe Operativo 1. Educación Pasante Administración, Logística o Ingeniería. O PREPARATORIA TERMINADA 2. Expe...


Querétaro

Publicado 5 days ago

Built at: 2024-11-05T19:00:43.379Z