Service Desk Analyst

Service Desk Analyst
Empresa:

Tata Consultancy Services


Lugar:

México

Detalles de la oferta

**Service Desk Analyst**

**Work location : Monterrey**

**Work Mode: Onsite**
- Excellent documentation and communication skills
- Ability to work quickly, accurately, and efficiently under tight deadlines.
- Must be highly organized, proactive, and collaborative.
- Ability to work independently and as part of a team and be flexible and agile to meet quick turnarounds and hard deadlines.
- Language Competency - English

**Job Types**: Full-time, Permanent

**Salary**: $19,509.40 - $22,922.01 per month


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Service Desk Analyst
Empresa:

Tata Consultancy Services


Lugar:

México

Técnico Instalador - Experiencia En Herramientas

REINMEX, importante empresa dedicada a brindar servicios de mantenimiento industriales, en busca de talento humano, solicita:**Técnico Instalador**- Preparat...


Desde Reinmex Sa De Cv - México

Publicado 9 days ago

Working Wekeend

**FUNCIONES A REALIZAR**: - Prospección y capacitación de clientes nuevos - Vinculación y seguimiento de clientes potenciales. - Atención a clientes - Gener...


Desde Corporativo Hesu Bemas - México

Publicado 9 days ago

Data Analyst

¿Eres un apasionado por los datos y su análisis? Únete a nuestro equipo en Querétaro Centro como Data Analyst y contribuye a la toma de decisiones informadas...


Desde Hr Rethought - México

Publicado 9 days ago

Devops / Kubernetes Engineer

Alten Mexico is looking for a DevOps/Kubernetes Engineer (Remote position): **Key Responsibilities** Infrastructure and Kubernetes Configuration: - Deploy ...


Desde Alten Mexico - México

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-09-26T11:15:42.821Z