Service Desk Analyst Trilingüe

Service Desk Analyst Trilingüe
Empresa:

Bcm Corporativo


Detalles de la oferta

SERVICE DESK AGENTDESCRIPTION:Speaks Portuguese- Ticket handling: Problem resolutions through troubleshooting or transfer documentation- Callback: where the procedure so indicates- Backlog management- Chat management: ticket registration- Web ticket management: ticket registrationSkillset needed to apply:- English Proficiency (Advanced)- Portuguese Proficiency (Intermediate-Advanced)- Recent Tech-Support Call Center experience is a MUST- 24/5 full availability*Temp WFH & On-site attendance availabilityWORKING CONDITIONS:- Salary: $25,000 gross monthly pesos- Benefits of law and superiors- Location: Col. Lagrange, San Nicolás de los Garza**Salary**: $17,000.00 - $25,000.00 per month


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Service Desk Analyst Trilingüe
Empresa:

Bcm Corporativo


Sqa Technician A

.**LOCATION**:Acuna / Coahuila (MX-COA), Mexico | **BRAND**: Bendix | **REQUISITION ID**:6628 |** JOB GRADE**:12|** ON-SITE/REMOTE**: On-site**JOB DESCRIPTIO...


Desde Knorr-Bremse - Coahuila

Publicado 8 days ago

Especialista De It Team

ESPECIALISTA DE IT TEAMOBJETIVO : Administración de Documentación de Oficina, Especialista en Redes y comunicaciones (CISCO CCNA, Control de pagos, Solicitud...


Desde Sungwoo - Coahuila

Publicado 8 days ago

Network Administrator

**TÍTULO O CÉDULA PROFESIONAL****INGLÉS INTERMEDIO/AVANZADO**- 3 a 5 años de experiência en TI corporativa como administrador de red en un entorno global- Se...


Desde Grupo Prodensa - Coahuila

Publicado 8 days ago

Practicante De It

_Buscamos estudiantes de Ing. desarrollo de software computacionales, sistemas, TI o afínes para practicas profesionales._**Requisitos**:- Estudiante activo ...


Desde Reclutamiento Melani González - Coahuila

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-10-01T13:46:55.044Z