Service Desk Trilingüe

Detalles de la oferta

SERVICE DESK AGENTDESCRIPTION:Speaks Portuguese- Ticket handling: Problem resolutions through troubleshooting or transfer documentation- Callback: where the procedure so indicates- Backlog management- Chat management: ticket registration- Web ticket management: ticket registrationSkillset needed to apply:- English Proficiency (Advanced)- Portuguese Proficiency (Intermediate-Advanced)- Recent Tech-Support Call Center experience is a MUST- 24/5 full availability- Temp WFH & On-site attendance availabilityWORKING CONDITIONS:- Salary: $25,000 gross monthly pesos- Benefits of law and superiors- Location: Col. Lagrange, San Nicolás de los Garza.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Administrador De Servicios

Empresa dedicada a la comercialización, instalación y mantenimiento de equipos de refrigeración industrial y comercial solicita **Administrador de servicios*...


Etam - Coahuila

Publicado 5 days ago

Técnico Instalador De Cableado De Voz Y Datos

Se solicita Instalador de cableado estructurado Experiência en: - Instalacion de tubería conduit PG. - Instalacion de charola y canaleta. - Cableado estruc...


Grupo Esmi - Coahuila

Publicado 5 days ago

Weekend Shift Bilingual Customer Service

_About _**Unilink Transportation**_: Unilink Transportation is a Logistics Company that keeps growing at an unprecedented pace and we continue to look for ne...


Unilink Transportation - Coahuila

Publicado 5 days ago

Reparador

Empresa Regiomontana dedicada a la compra, venta y reparación de Tarimas de Madera Reciclada. Contamos con presencia en amplios mercados en el país. Buscamos...


Lb Pallets - Coahuila

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-13T02:34:20.823Z