**Job Description** We Believe in Better!**We are a global information technology company that builds high-performance, security-centric solutions that can help change the world. Enhancing people's lives through secure, reliable advanced technology is our vision.Our associates are at the forefront of everything we do, driving our clients' successes while giving back to communities and making this world a safer and more secure place to live and work. Our success is a direct result of the work of our people who live and breathe our Core Beliefs. Simply put, we believe in better lives. Join us!**Learn more about Unisys and our key solution offerings**: Unisys, Stealth, CloudForte®, InteliServe**What success looks like in this role**:**Resumen del rol**Supervisa, facilita y administra el soporte de servicio basado en ITIL. Este rol tiene contacto directo con nuestro Cliente, garantiza la entrega del alcance SMO y presenta resultados semanales y mensuales ante el cliente.Las responsabilidades incluyen la gestión y supervisión de los procesos de prestación de servicios, que pueden incluir la gestión de incidentes, la gestión de incidentes mayores, la gestión de problemas, la gestión de solicitudes, la gestión de cambios y la gestión del nível de servicio. Coordinar resultados. Apoyar a los equipos de trabajo Unisys en el uso da herramienta Service Now; Elaborar informesejecutivos semanales y mensuales y presentar al cliente; Apoyar el Client Delivery Executive en la entrega del servicio, cuentas en Estados Unidos; **You will be successful in this role if you have**: Formación academica concluida afín. Minimo 5 años de experiência afín. Certificación de ITIL v4 y/o experiência comprobable. Experiência en análisis de tendencias, seguimiento de resultados y relacionamiento con el Cliente. Bilingüe. Conocimientos en herramientas ITSM, deseable conocimiento avanzado en Service Now.LI-AO1**eeo**Notice For U.S. Applicants: Unisys is an Equal Opportunity Employer Minorities/Females/ Veterans/Individuals with Disabilities/ Sexual Orientation/Gender Identity