Services Management Leader

Services Management Leader
Empresa:

Heineken International B.V.


Detalles de la oferta

HEINEKEN MÉXICO represents the brewing group with the longest tradition in Mexico since its founding in 1890, with a team in Mexico of more than 18,000 employees. Our company values include bringing fun to the lives of our consumers and collaborators by promoting our products responsibly and fostering an environment where people can fully unlock their full potential and enjoy their work. We have a passion for quality in everything we do, we invest in our people, new technologies and continuous improvement processes in our organization. Furthermore, we respect the individual, society and the environment, committing ourselves to the communities where we operate, respecting the Universal Declaration of Human Rights, and following the laws of the countries in which we are operate.

At HEINEKEN, we brew great beers and we build great brands. We are committed to surprising and exciting our consumers and employees everywhere. We have a proud history and heritage in brewing and in our communities. With operations in over 70 markets globally, we are the world's most international brewer.

We Go Places! How about you?
Location: Monterrey
Function: Finance
Sub Function: Finance - Other Support
Type of Contract: Permanent

Actividades:

- Responsable de reporteo y monitoreo de indicadores de desempeño de Expins.
- Documentar y mantener la base de datos actualizada de los SOPs (manuales de usuario) de todas las áreas y actividades en Expins.
- Identificar actividades donde exista oportunidades de mejora, ya sea mediante estandarización y/o automatización.
- Asegurar la implementación de las oportunidades encontradas mediante la metodología de mejora continua, así como en los programas oficiales de Expins y D&T.
- Realizar el seguimiento oportuno de las problemáticas reportadas referente a fallas en el sistema
- Mantener una gestión con el área de D&T para la solución de aquellas problemáticas que estén fuera del alcance de Service Desk.
- Generar analíticos sobre el desempeño de Expins para incentivar la toma de decisiones oportuna.

**Requisitos**:

- Formación: carrera universitaria finalizada. Deseable en Finanzas o relacionado.
- Años de experiência: mínimo 2 años en roles administrativos
- Inglés avanzado
- Conocimiento en metodologías de mejora continua.
- Stakeholder management
- Deseable conocimiento en SAP

At HEINEKEN México our commitment is to respect people, society and the environment, we are against any discriminatory practice of religion, sex, political tendency, socioeconomic level or ethnic origin.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Services Management Leader
Empresa:

Heineken International B.V.


Gerente De Sucursal

**PRESTAMOS RELAMPAGO** SOLICITA**:GERENTE DE SUCURSAL** SUCURSAL**:SOLIDARIDAD** **Requisitos**: ** Edad: 23 a 55 años** ** Sexo Indistinto** ** Estudi...


Desde Financiera Lider - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Director Permits

**Job Title**: Director Permits **Position Purpose** Lead and direct the team in charge to ensure that our current and future stores in Mexico comply with l...


Desde Autozone - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Encargado De Caja Y Cotizaciones

**Objetivo del puesto**: El objetivo principal del puesto de **Caja y Cotizaciones **es gestionar el proceso de registro de ingresos monetarios de la empresa...


Desde Neuroindustrias Sa De Cv - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Suoervisor De Almacen Nocturn0

**Vacante para la empresa NADRO en Monterrey, Nuevo León**: NADRO Empresa Mexicana con 78 años de experiência en el mercado, líder en la Distribución de Prod...


Desde Nadro - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Built at: 2024-09-20T09:26:50.696Z