Sr Technical Support Associate

Detalles de la oferta

**JOB DUTIES:
- Facilitate issue identification and analysis
- Investigate and resolve technical issues
- Track requests resolution
- Provide technical training
- Build relationships with customers
- Test products & software Develop and share knowledge

**YOU MUST HAVE:
- High School Diploma, or equivalent.
Some experience in the field
- Fluent English Customer Service experience

**WE VALUE:
- Bachelor degree in Management, Computer Science or a technology related discipline
- Technical Support background
- Experience in the industry is preferred
- Good interpersonal and verbal & written communication skills
- Strong continuous improvement mindset, strong leadership impact
- Demonstrated experience with Knowledge base & Call Center Management Good administration skills

LI-AM2

LI-HYBRID


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Monitorista

**EDAD**: 18-48 años **SEXO**: Indistinto **ESTUDIOS**: mínimos secundaria **INCLUSION**:Discapacidad motriz (contar con movilidad extremidades superiores, h...


Sds - México

Publicado 3 days ago

Documentador

Escolaridad: Preparatoria terminada o carrera trunca o terminada en comercio exterior o a fin. Habilidades y Actitudes: Trabajo en equipo, trabajo bajo presi...


Servicios Aduanales Y Consultores En Comercio Exterior Sacsa - México

Publicado 3 days ago

Monitorista

**OPERADOR DE RADIO CENTRAL** - **Descripción del empleo**_ EDAD: 26-48 años SEXO: Indistinto ESTUDIOS: mínimos preparatoria Experiência mínima 1 año Dispon...


Sds - México

Publicado 3 days ago

Técnico De Laboratoario De Pruebas (Performance)

Job Description: Conocimientos: - Manejo de paquete de Office - Conocimientos en Electronica y Mecanica - Interpretacion de instruciones de trabajo - Manejo...


Milwaukee Latam - México

Publicado 3 days ago

Built at: 2025-01-24T22:41:08.760Z