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Store Manager
Empresa:

Trek Bikes


Detalles de la oferta

Visión general de la empresa:
Trek Bicycle es una empresa global líder en el diseño y manufactura de bicicletas y productos relacionados con el ciclismo. Trek cree que la bicicleta puede ser una solución simple a muchos de los problemas complejos del mundo, y está comprometido a derribar las barreras que impiden que más personas usen la bicicleta como medio de transporte, recreación e inspiración.

Nuestra misión es crear productos que amamos y cuidar a nuestros clientes. Valoramos a nuestro equipo, asegurándonos que es el mejor equipo. Valoramos las nuevas ideas de cualquier lugar, inspirando a otros con nuestra energía positiva, enfrentándonos a la realidad para tomar decisiones difíciles, y consiguiendo que las cosas se hagan rápidamente, convirtiendo las ideas en realidad.

¡Ven, únete y ayúdanos a transformar el mundo, la bicicleta y diviértete al mismo tiempo!

Financial performance = 50%
- Actively work the sales floor, interacting with customers and employees to achieve the store's sales goals.
- Be one of the top two (2) sales people in the store. Lead all staff in world-class customer service to deliver on all financial goals of the organization.
- Participate in the annual budgeting process, quarterly/monthly financial review meetings, and other meetings as necessary.

Staff performance = 25%
- Organize, implement, and validate staff training. Training areas include sales, merchandising, Daily Task List, Ascend POS, Ascend Analytics, and product training.
- Validate training through a variety of methods including active role-playing, Trek University, secret shop reviews, and direct observation.
- Conduct a bi-weekly leadership meeting with Service Lead, Sales Lead, and Inventory Lead to review the past two weeks performance as well as plan for future weeks.

Store merchandising and operations = 15%
- Participate in store merchandising to ensure a professional, accessible, and inviting shopping experience—this includes sorting, straightening, arranging fixtures, and setting up feature displays.
- Monitor store supplies and ordering or purchasing additional supplies as needed.
- Responsible for exporting daily files into QuickBooks at least once per week.

Human resources = 10%
- Actively take part in all aspects of human resources and staffing within the store, including interviewing potential employees, completing new-hire paperwork, creating schedules, and implementing discipline.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Store Manager
Empresa:

Trek Bikes


Built at: 2024-09-11T09:21:36.354Z