**Descripción empresa**:
At PUMA, we are in constant pursuit of faster. That extends beyond our support of the fastest athletes in the world. We also work to be fast in how we adapt to and connect with the constantly changing world around us. Through innovative design, iconic footwear and apparel, and authentic partnerships, we aim to always push what's next in both sport and culture. That hustler's spirit can be felt across PUMA categories, partnerships, offices, and countries. And we are always in search of talent that can help us set the pace at which sport and culture collide, as well as finding better ways to connect and collaborate with our communities.
PUMA supports over 14,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.
**Misión del cargo**:
Supervisar que constantemente se brinde un servicio al cliente excelente dentro de la tienda de acuerdo con los valores de marca de PUMA
**Funciones del cargo**:
- Garantizar que el desempeño individual logre o exceda los objetivos de ventas, de KPI y de rentabilidad a través del servicio efectivo a los clientes
- Garantizar una correcta ejecución de las transacciones de venta en la caja
- Garantizar la ejecución y el mantenimiento del guía del Visual Merchandising de acuerdo con los estándares marcados por PUMA
- Ser responsable de ejecución y procesamiento de mercancía entrante y saliente
- Cumplir las políticas y procedimientos marcadas por PUMA.
- Experiência en ventas, preferiblemente en el sector têxtil
- Pasión por la marca PUMA
- Personalidad agradable, confiable y con clara orientación a la comunicación efectiva hacia el cliente
- Capacidad de trabajar en equipo
- Capacidad de aprender rápido
**Requisitos**:
Manejo de caja
Conocimiento en Visual Merchandising
Experiência en manejo de indicaores KPIS
Experiência en Retail como encargado de caja/sección/lider de piso
**Condiciones oferta**: