Technical Support Representative - Linux - Hybrid

Technical Support Representative - Linux - Hybrid
Empresa:

U Hi


Detalles de la oferta

**Role**: Technical Support Representative**Primary Skills**: Good Understanding of Logs Injection, Parsing, Normalization, Regular Expression, Python etc.. Experience in any SIEM/SOAR tool (Chronicle, Siemplify, MS Sentinel, Qradar, Splunk etc.),**Additional Skills**: LINUX, WINDOWS, Fundamental Understanding of Cloud Technologies such as GCP.**Relevant Experience**: 4 to 6 yrs.**Job description**:- Maintain response and resolution speed as defined by SLAs, keep high customer satisfaction.- Log source onboarding, integrations, UDM, Parsing, Normalization, rules creation/maintenance, integrations, connectors, Forwarder/APIs/Feeds, regular expression, Python scripts, events experience- Understanding in any of SIEM technologies: Chronicle, Siemplify, Splunk, ArcSight, Qradar etc.- Create and review documentation and process regarding recurring issues, new standard operating procedures, knowledge transfer material, etc.- Co-ordinates with customer teams and resolve the incidents- Support experience in handling incidents (P1/P2/P3/P4).- Stay up to date with industry trends, technology & emerging threats.- Understanding of Incident Response practices and methodologies**Behavioral Skills**:- Excellent interpersonal and communication skills.- Quick learner- Ability to prioritize multiple tasks and meet frequent deadlines.- Excellent cross-cultural skills working seamlessly with a globally distributed workforce and customers.- Strong attention to detail and outstanding analytical and problem-solving skills.- Technical understanding of different kinds of security controls in IT infrastructure.- Ready to work in 24X7 shiftsTipo de puesto: Tiempo completoSalario: $31,000.00 - $52,000.00 al mesHorario:- Turno de 8 horasPrestaciones:- Días por enfermedad- Programa de referidos- Seguro de gastos médicos mayores- Seguro de vida- Vacaciones adicionales o permisos con goce de sueldo- Vales de despensaConsideraciones ante el COVID-19:Uso de mascarillas y desinfección de áreas de trabajo.Idioma:- Inglés (Obligatorio)Licencia/Certificación:- Sistemas Computacionales o equivalente (Obligatorio)Lugar de trabajo: remoto híbrido en 64650, Monterrey, N. L.


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Technical Support Representative - Linux - Hybrid
Empresa:

U Hi


Validacion De Datos

**Vacante para la empresa Universidad CNCI en Centro De Monterey -Monterrey, Nuevo León**: **Requisitos**: - Escolaridad: Preparatoria, Carrera Técnica, Tru...


Desde Universidad Cnci - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Desarrollador Dynamics Business Central - Remoto

**Descripción del puesto**: **Responsabilidades**: - Desarrollar y mantener soluciones específicas para Dynamics Business Central, enfocándose en el desarro...


Desde Northware - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Reparación En Sitio De Computadoras - Ishop Cumbres

¿Eres fan de APPLE? ¡Aprovecha esta oportunidad y ponle una manzanita a tu CV! Estamos buscando un Técnico en Reparación y Mantenimiento de Equipos de Cómp...


Desde Techpeople - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Reparación En Sitio De Computadoras - Ishop Esfera

¿Eres fan de APPLE? ¡Aprovecha esta oportunidad y ponle una manzanita a tu CV! Estamos buscando un Técnico en Reparación y Mantenimiento de Equipos de Cómp...


Desde Techpeople - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-09-22T19:31:20.858Z