Technical Support Specialist

Detalles de la oferta

Continuous improvement of customer support processes for providing quick & high-quality service to the customers.Provide attention to users and drivers of the app, through chats, emails, and calls.Resolution of conflicts, doubts, or complaints.Outgoing calls to clients.Analysis of client requests (chat, email).QualificationsHigh school completed.Minimum experience of 6 months in activities related to customer support.Availability to work different shifts, either day or night.Availability to work from the office.PC knowledge at the confident user level.Google products knowledge: Google Sheets, Google Docs.Grammatically correct in written and verbal communication.Competent verbal and written communication.Native language speaker Spanish.Typing skills (min. 100 words per minute).#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Analista De Compras

Somos una empresa mexicana con 22 años de experiência, líderes en el mercado de la distribución de medicamentos, atendemos a más de 15000 clientes y actualme...


Levic S.A De C.V - Veracruz

Publicado 10 days ago

Especialista De Seguridad En Infraestructura Y

Especialista de Seguridad en Infraestructura yTelecomunicacionesIngeniería en áreas de Seguridad de la Información,Tecnologías de Información, Sistemas Compu...


Veracruz

Publicado 10 days ago

Monitorista Cctv

Joyerías Bizzarro, agradece el interés por la vacante si te encuentras en búsqueda de empleo este empleo es para ti.Monitorista**Requisitos**:- Bachillerato ...


Grupo Daisa Sa De Cv - Veracruz

Publicado 10 days ago

Gerente De Soporte De Aplicaciones

.EVO Payments, Inc. es un proveedor líder en tecnología y servicios de pago. EVO ofrece una serie de soluciones de pago innovadoras, confiables y seguras par...


Evo Payments - Veracruz

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-12-28T05:08:32.104Z