Join Xylem in the global mission to #LetsSolveWater! As a leading water technology company with 23,000 employees operating in over 150 countries, Xylem is at the forefront of addressing the world's most critical water challenges. We invite passionate individuals to join our team, dedicated to exceeding customer expectations through innovative and sustainable solutions.
Técnico superior de servicio de campo
Inicia y ejecuta actividades de servicio de campo en las instalaciones del cliente de forma segura y eficiente; incluyendo la solución proactiva de problemas del sistema, mecánicos, eléctricos/electrónicos (PLC), mantenimiento preventivo e inventario de piezas, anticipa y corrige los problemas de seguridad (tanto de la empresa como de los equipos propiedad del cliente); Interacción directa con el cliente; puede ser responsable del trabajo en múltiples sistemas / ubicaciones / clientes.
Requisitos de formación:
Electrónica, Mecánica y Mecatrónica, Controles CNC, Monitoreo y Control
Requisitos de experiência:
De 2 a 5 años de experiência laboral técnica, incluida la experiência en aguas de procesos industriales o comerciales.
Modalidad: presencial con residencia en Querétaro.
Join the global Xylem team to be a part of innovative technology solutions transforming water usage, conservation, and re-use. Our products impact public utilities, industrial sectors, residential areas, and commercial buildings, with a commitment to providing smart metering, network technologies, and advanced analytics for water, electric, and gas utilities. Partner with us in creating a world where water challenges are met with ingenuity and dedication; where we recognize the power of diversity, equity and inclusion in driving innovation and allowing us to compete more effectively around the world.