Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims, and government program interviews.
Technical Skills: High school graduateEnglish Level: 90% or aboveRequirements: Demonstrate professional behavior at all times.Advanced English – level C1 or higher.High-speed internet access with a minimum of 10 Mbps.Access to a quiet workspace.Additional Information: Employment Type: Full-time

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Call Center Representative

.POSITION OVERVIEWMCI is a leading Business Process Outsourcing (BPO) company that specializes in delivering tailored solutions to meet the diverse needs of ...


Mass Markets - Sonora

Publicado 6 days ago

Cajero Bancario Hsbc

HSBC México, ofrecemos oportunidades para desarrollar una carrera profesional para personas con excelente actitud de servicio, trato al cliente, gusto por la...


Manpower S.A. De C.V - Sonora

Publicado 6 days ago

Representante De Servicio Al Cliente Bancario

.POSITION OVERVIEWTítulo del Trabajo: Representante de Servicio al Cliente BancarioUbicación: HermosilloMCI es una empresa líder en Externalización de Proces...


Mass Markets - Sonora

Publicado 6 days ago

Representante Bilingüe De Servicio Al Cliente Bancario

.POSITION OVERVIEWTítulo del Trabajo: Representante Bilingüe de Servicio al Cliente BancarioUbicación: HermosilloMCI es una empresa líder en Externalización ...


Mass Markets - Sonora

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-22T09:39:46.006Z