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Gerente De Producto Pagos Digitales C12

Detalles de la oferta

**Responsibilities**:

- Utilize all possible channels to source quality new-to-bank clients with potential to generate business across lending, treasury, capital markets, cash management products.
- Responsible for the entire process of new client acquisition from identifying prospects, delivering customized financial service solutions to completing facility availment.
- Analyze market trends and market size by integrating analytical skills and knowledge of data analysis tools and methodologies.
- Facilitate client on-boarding process by resolving operations and service issues that may arise.
- Work on preparing credit assessments and monitoring risk issues by liaising with clients on any document deficiency or requests for more information.
- Prepare client presentations for senior management.
- Ensure all KYC and AML as well as other compliance norms are strictly adhered to.
- Follow up with clients on offer acceptance and confirm the facility is successfully availed.
- Maintain knowledge of industry and competitive landscape.

**Qualifications**:

- Bachelor's degree in finance, economics, commerce, engineering or related disciplines
- 5-8 years relevant commercial banking experience
- Good record of proactively building relationships with product and credit review/approval partners

**Education**:

- Bachelors/University degree or equivalent experience

This job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.

El objetivo de rol C12 es:
Mantener el producto y todo lo relacionado al proceso end-to-end bajo los lineamientos y controles establecidos en Citi.

Coordinar la implementación de proyectos para mejoras del producto en conjunto con los equipos técnicos de cliente y proveedor.

Llevar la gestión, negociación y comunicación con áreas socias dependiendo de la circunstancia de cada producto.

Constantes negociaciones con los stakeholders. Análisis del comportamiento del producto a partir de los KPI's. Proponer acciones de crecimiento de producto.

Experiência necesaria:

- 3-5 años en Productos (Bancarios
- Digitales, Pagos y Cobranza)
- Experiência en la implementación de proyectos.
- Conocimiento de algún producto transaccionales pagos o cobranza o de algún servicio de pagos de servicios, domiciliación, pagos de impuestos federales, aduanales desde el punto de vista del producto bancario.
- Conocimiento de regulaciones / Manuales de SPEI
- Conocimiento en manejo de Excel (Cruces de información, Análisis de Datos)
- Inglés Avanzado

Soft Skills Indispensables:

- Adaptación al cambio.
- Análisis.
- Síntesis.
- Buena comunicación, negociación.
- Aprendizaje continuo.
- Autoaprendizaje / Autogestionable.
- **Job Family Group**:
Commercial and Business Sales
- **Job Family**:
Commercial Business Development
- **Time Type**:
Full time
- Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.

Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.

View the "**EEO is the Law**" poster. View the **EEO is the Law Supplement**.

View the **EEO Policy Statement**.

View the **Pay Transparency Posting


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-09T03:42:31.150Z